آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرين عزيز من

غربت تموم شد...

1391/3/2 14:47
نویسنده : مامان سميه
845 بازدید
اشتراک گذاری

جيگر مامان سلام

جونم برات بگه بالاخره بعد از 5 سال غربت و دوري از خانواده داريم برميگرديم شهر خودمون كرج... من از روزي كه ازدواج كردم به خاطر شرايط كاري بابا راه دور زندگي كرديم..مني كه خيلي به خانوادم وابسته بودم  حاضر شدم برم شهر ديگه اي زندگي كنم...چون بابا رو دوست داشتم و دارم و دلم نميخواست دور از هم باشيم.

با وجود سختي هايي كه برام داشت تحمل كردم تا به امروز كه ميخوايم برگرديم شهر خودمون. خوشحالم كه تموم شد و بالاخره برگشتيم.

دارم وسايلمون رو جمع ميكنم البته پسر گلم هم كمك ميكنه( بيشتر خرابكاري نیشخند) تا انشاا.. تيرماه وسايلمون رو ببريم.

تو اين مدت احتمالا نتونم بيام نت و وبت رو اپ كنم.ببخشيد ماماني، به محض اينكه جا افتادم ميام و برات مينويسم دوباره.

دوست دارم عزيزدل مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

mami neda
2 خرداد 91 21:17
سلام عزیزم.... به سلامتی داری بر میگردی پیش خانوادت ... کاش منم بتونم یه پست با این عنوان داشته باشمممم... خیلی برات خوشحالمممممممممم خیلیییییییییییییییی
موفق باشی دوست عزیزمممم زودی بیاااا دلم تنگ میشه براتون پسری هم ببوس


ممنون ندا جون. شما هم پسراتو ببوس

مامان آرياناز
6 خرداد 91 18:04
سلام سمیه جون خوشحالم از اینکه به زادگاهت برمیگردی و ناراحت از اینکه از پیش ما میری ولی امیدوارم هرجا باشید جمع سه نفره تون همواره سالم و شاد باشید آرین جون از طرف من ببوس


فدات بشم سميه جون. منم دلم براتون تنگ ميشه. دخملت و ببوس. اميدوارم بازم همديگرو ببينيم

مامانی درسا
9 خرداد 91 20:48
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامانی درسا
1 تیر 91 2:30
مامانی هنوز نتونستی بیای منتظرت هستیم ...... پسرمو ببوس

شرمنده يه مدت سرم خيلي شلوغ بود.انشاا.. از اين به بعد ميام. درسا رو ببوس
مامان ایلیا
12 تیر 91 2:43
عزیزم خوشحالم که پیش خانواده مهربونتون بر می گردید.امیدوارم سالیان سال در کنار همدیگه روزایی پر از شادی و سلامتی را نظاره گر باشید.


قربونت برم...پسر نازت رو ببوس

dth
14 تیر 91 15:40
dxh
عمو روحانی
15 تیر 91 10:39
سلام ای انتظــار انتظـــارم / سلام ای رهبر و ای یادگارم سلامم بر تو ای فرزند زهرا / سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا . . . ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک
زهره مامان آریان
24 تیر 91 1:31
به سلامتی.
امیدوارم هرجا هستید خوش باشید


ممنون عزيزم از لطفت

رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:21
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 19:17
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟



با كمال ميل گلم