آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

آرين عزيز من

الهي راضيم به رضات

1391/5/27 15:01
نویسنده : مامان سميه
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرين جونم

ببخش مامان كه نتونستم مدت زيادي بيام و وبت رو آپ كنم.

جونم برات بگه تو اين مدت اتفاقات زيادي برامون افتاد كه مسير زندگيمون تغيير كرد.

ما اوايل خرداد رفتيم كرج دنبال خونه و 1 ماهي گشتيم.اما بعد در كمال ناباوري به بابا گفتن كه بايد بره يزد ! ما فكر ميكرديم كارش به عسلويه منتقل ميشه اما نشد. من قبلا 1 سال و نيم تو يزد زندگي كردم تو اون موقع هنوز بدنيا نيومده بودي و بعدشم 3 ماهگيت رفتيم كرمانشاه.

حالا بابا دوباره منتقل شده يزد و من چون يزد و دوست داشتم و خاطره خوبي ازش داشتم و از طرفي هم هم نميخواستم بابا تنها باشه قبول كردم باهاش بيام. مادر جون خيلي ناراحت شد اما چاره اي نداشتم بايد  ميومدم به خاطر تو و خودم و بابا....بالاخره قرار شد بابا تو يزد دنبال خونه بگرده و ما بريم يزد.

درست زماني كه بابا دنبال خونه بود  تنها عموي بابا فوت كرد و رفت پيش خدا. اونقدر غير منتظره بود كه همه شوكه شديم. بابايي خيلي عموش و دوست داشت. الهي  به حق اين ماه روحش قرين رحمت باشه

الان 8 روزه ما اومديم يزد. و از اينكه دوباره جمع شديم كنار هم خوشحالم.اينجا دوستان زيادي داريم كه از همكاران بابايي هستن ميشه گفت خيلي تنها نيستيم.

دوستت دارم ماماني.هر كاري كه من و بابا ميكنيم به خاطر تو و ايندته اميدوارم اينو درك كني پسرم.

خدايا راضيم به رضات به تو توكل كردم و به تو اعتماد دارم و ميدونم كه تو هميشه بهترين رو برامون ميخواي.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 16:51
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
زهره مامان آریان
25 مرداد 91 0:02
خدا رحمتشون کنه.
امیدوارم هرا هستین خوش باشید.


ممنون.غم نبيني گلم

زهره مامان آریان
25 مرداد 91 0:04
مامانی یه عکس از آرین جون میذاشتی دلمون براش تنگید


چشم عزيزم در اسرع وقت حتما
مامانی درسا
27 مرداد 91 2:55
آره منم یزد بودم البته نه واسه زندگی ولی مردم آروم و ساده ایی داره ...... و شهر قشنگی انشاالله هر جا هستین خوش باشین .....


قربونت برم گلم.اره واقعا مردمان خوبي داره. درسا رو ببوس

مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق)
13 مهر 91 22:28
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟ دلم براتون تنگ شده بود پس غربت ادامه داردددددددددددددددددد عب نداره همیشه شاد وسلامت باشی هر جا که هستی بابت عمو ی همسرت هم تسلیت میگم غم اخرتون باشه