آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آرين عزيز من

مادر شدن چه شيرينه درست مثل عسل

1391/2/25 14:42
نویسنده : مامان سميه
895 بازدید
اشتراک گذاری

ااا

مادر اي معني ايثار.....تو گل باغ خدايي

توي روزگار غربت با غم دل آشنايي

مينويسم از سر خط مادر اي معني بودن

مينويسم تا هميشه تويي لايق ستودن

آسماني پر از ستاره،دشتي پر از گل

تقديم به آني كه بهشت زير پايش جا دارد

به مادرم...........دوستت دارم

 

خوشگل مامان روز مادر با بابا يه دسته گل برام گرفت بعد با همون زبون شيرينش گفت "مامان لوزت مباك"  همين يه جمله براي من دنيايي بود بغلت كردم و بوسيدمت گفتم قربونت برم من ماماني ممنون  بعد هم تو منو بوسيديقلب

بهترين هديه خدا دوستت دارم......

خوشحالم خدايا دوستت دارم از اينكه من رو مادر كردي اين عشق رو در وجودم گذاشتي .... و من عشقي بزرگتر و پاكتر رو تجربه كردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی شیما وحدیث
25 اردیبهشت 91 14:58
سبدی هست دراندیشه ی من که پراز گل بدهم هدیه به تو غافل ازآنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه ی تو با کمی تاخیر مامان سمیه جان روزت نه ببخشید لوزت مبارک ....................... به ماهم سربزنید
مامانی آدرین
30 اردیبهشت 91 0:20
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد لبخند زيباى خداوند باتاخیر روزت مبارك! لطفا خصوصیت را چک کن