آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرين عزيز من

پسرم قد كشيده

1390/12/23 16:06
نویسنده : مامان سميه
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام مامان جونم

خيلي وقت بود كه خانه بهداشت نبرده بودمت ...آخه به خونه جديدمون خيلي دور شده منم راستش تنبليم مياد ...پيش دكتر توكليان هم كه ميبرمت براي چكاب قد و وزنت رو ميگه منم براي رفتن به خانه بهداشت تنبلتر ميشم.

خلاصه بردمت خانه بهداشت و قد و وزنت رو گرفتن. قدت 88 سانتي متر و وزنت 13كيلو و 800 گرم بود. خانمي كه اونجا بود گفت پسرتون ماشاا..  قد بلنده منم كلي ذوق كردم تو دلم گفتم حتما به بابا يا دايي جونش رفته آخه اونا قد بلندن اما من نه زياد قدم متوسطه.

آرين جونم داره روز به روز قدش بلندتر ميشه و اين به اين معنيه كه داري بزرگ ميشي گل پسرم... انگار همين ديروز بود 51 سانت بودي دادنت بغلم اما حالا مردي شدي براي خودت. قربونت برم مامان كه داري جلوي چشام قد ميكشي و بزرگ ميشي.دوست دارم پسرم.

خدايا شكرت به خاطر همه نعمتهات كه ميدونم همه از روي محبت و رحمت توست و من لايق اينهمه محبت نيستم... خدايا من و فرزندم و خانواده ام  رو از شر شيطان رانده شده در امان بدار و در رحمت خودت داخل گردان كه تو مهربانترين مهرباناني. آمين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mami neda
23 اسفند 90 22:01
سلام.. خدارو شکر. جونممممممم پسر قد بلند
زهره مامان آریان جون
25 اسفند 90 0:12
نازی پسرمون دیگه مرد شده
خدا حفظش کنه


آره ديگه بزرگ شده پسرم...