آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرين عزيز من

روز جهاني كودك و رسانه

1390/12/21 9:57
نویسنده : مامان سميه
405 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز مامان روز جهاني كودك رو به شما تبريك ميگم عزيزم

2 روز پيش روز كودك بود و بهونه اي شد تا با هم بريم بيرون و كلي خوش بگذرونيم....سعي كرديم اين روز بهت خوش بگذره. عزيزم هرچي سعي كردم چند تا عكس درست حسابي ازت بندازم نشد بس كه وول ميخوري و نميذاريابرو 

اين عكس ها رو ازت با بدبختي گرفتم

ارين

اينجا داري با مادرجون تلفني صحبت ميكني...قربون چشمات

ارين

اينجا هم تو آشپزخونه داري براي مامان غذا هم ميزني

دوستتتتتتتت دارم پسر نازم اميدوارم هم تو و هم تمام بچه هاي دنيا هميشه لبتون خندون و شاد باشه.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیما
21 اسفند 90 14:31
سلام ارین کوچولو خوبی پسر گلم ؟ دلم واست تنگ شده بود خاله جونم دست مامان مهربونت درد نکنه که عکساتو میزاره ما ببینیم
mami neda
22 اسفند 90 19:10
سلام.. روزت مبارک پسر گلی.. افرین به این مامان مهربون که این روزو تو وبلاگت ثبت کرده.. من که یادم نبود دوستت دارم ارین ناز نازی بوووووووووس