آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرين عزيز من

بالاخره برف اومد!!!!!

1390/12/16 15:51
نویسنده : مامان سميه
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز من 

14 اسفند يعني 2 روز پيش بعد از مدتها چشم انتظاري بالاخره برف اومد ....ما كرمانشاهيم و امسال اينجا اصلا برف نيومده بود. ساعت 10/30 شب بود و من پاي كامپيوتر بودم و بابا هم داشت تلويزيون نگاه ميكرد. ديدم صداي بوق و شادي مردم مياد گفتم حتما عروسيه..... بعد مدتي ديدم تمومي نداره انگار متفکر 

بيرون رو از پنجره ديدم و مثل اينكه بهم برق وصل كنن داد زدم محمد پاشو بيا ببين برف داره برف مياد و همه جا سفيد شدهخنده و تازه فهميدم كه اين سروصداها براي چي بوده همه اومده بودن بيرون و شادي ميكردن و خداروشكر ميكردن كه داره برف مياد.

شما هم مدام ميگفتي مامان برف بازي...ساعت 23/30 رفتيم بيرون و كلي برف بازي كرديم به شما هم خيلي خوش گذشت آخه نميومدي خونه.عكس هم نتونستم بندازم چون مثل هميشه دوربين رو جا گذاشته بودم.ناراحت

اين بود ماجراي يه شب برفي بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

mami neda
16 اسفند 90 18:56
ای جونم مبارکه برف بازی خوش گذشت عزیزه خاله؟
mamani helena
17 اسفند 90 14:40
salam azizam bah bah cheshmeton roshan golam
مامان آرشیدا کوچولو
24 اسفند 90 1:03
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


خواهش ميكنم عزيزم هر كدوم رو كه خودت دوست داري بردار...