آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرين عزيز من

پسرم مريض شده

1390/12/4 15:16
نویسنده : مامان سميه
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نور چشمم

 2 روز پيش با هم رفتيم پارك و كلي شما اونجا تاب بازي كردي و خوش گذروندي ... 

اينم عكسهاش

آرين

ا

ا

الهي قربون خندت برم من... شب همون روز خيلي بد تب كردي و من هم فكر كردم سرما خوردي استامينوفن بهت دادم و قرار شد صبح ببرمت دكتر ... صبح تبت بالاتر رفت جوري كه هذيان ميگفتي منم خيلي نگران شدم آخه از تب خيلي ميترسم... شياف هم روت اثر نداشت ...خلاصه با بابا برديمت دكتر و آقاي دكتر مهربون شما رو معاينه كرد و گفت يه ويروسي وارد بدنت شده و دچار تب شدي و گوشت هم عفونت كرده .... دارو داد و خدا رو شكر الان بهتري...تبت كاملا قطع شده و من خيلي خوشحالم كه حالت خوب شده مامان جون. دوستت دارم.

خدايا شكرت به خاطر سلامتي كه بهمون دادي. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نانازیا
4 اسفند 90 14:55
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی درسا
5 اسفند 90 2:46
آزینی انشاالله همیشه به تفریح و خوش گذرونی پسرم . مامانی امیدوارم حالا حال پسرم بهتر باشه .
زهره مامان آریان جون
8 اسفند 90 0:31
امیدوارم همیشه آرین جون سالم و سرحال باشه
mami neda
14 اسفند 90 23:07
سلام عزیزم .. چه پسره نازی.. خدا حافظش باشه لینک شدی عزیزم خصوصی داری عزیزم
لیلا مامان آروین
15 اسفند 90 11:57
ای جان گل پسر نازم همیشه به گردش خیلی ناراحت شدم که تب کردی آخه چرا ان شا له زود زود خوب شی خاله
مامان رويين
16 اسفند 90 14:37
پسر گل شما هم خيييييلي دوست داشتنيه انشاالله هميشه سلامت باشه آرين جون زود خوب شو كه مامان خوشحال بشه