آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرين عزيز من

هوش پسرم

1390/11/29 16:08
نویسنده : مامان سميه
449 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من سلام

الهي مامان فدات بشه آرين... يه مدته كه وقتي ميريم بيرون با تعجب ميبينم اسم تمام بانكها رو ميگي اولش فكر كردم داري تصادفي درست ميگي اما وقتي از جلوي چند بانك رد شديم و ازت پرسيدم مامان اين چه بانكيه؟ ديدم همه رو درست گفتي!!!!!! به زبون بچه گانه و شيرينت مميگي " بانك صادلا"  " كيشابرزي"  "مسك"  "سپه" "ملي" 

من واقعا لذت ميبرم از اينكه اينقدر باهوشي... تازگيها خيلي غافلگيرمون ميكني ...رنگ قرمز رو ياد گرفتي چون چند روز پيش مايع دستشويي رو ديدي و گفتي مامان "انار قلمز" من و بابا هم كلي تعجب كرديم كه از كجا ياد گرفتي ا 

يا داشتيم ميرفتيم كه گفتي مامان "آبگمكن"  و ديديم تابلو آبگرمكن بوتان بود.... يا وقتي تابلو مطب ميبيني ميگي "مامان دختل" يعني دكتر...

من واقعا نميدونم اينا رو از كجا ياد گرفتي اميدوارم اينا واقعا نشونه باهوشي و تيز هوشي تو باشه من كه كلي كيف ميكنم وقتي اينطوري ميبينمت .. اميدوارم هميشه همينطوري باشي و روز به روز باهوش تر از قبل بشي ... دوستت دارم پسر گلم اينو بدون كه هر كاري ميكنم تا تو در زندگيت موفق باشي و بتوني استعدادهات رو شكوفا كني ... دارم دنبال يه مشاور خوب ميگردم تا باهاش مشورت كنم ...فكر كنم هوشت به بابا رفته آخه اونم خيلي باهوشه دوستتون دارم عزيزاي من

خدايا شكرت ميكنم كه پسري سالم و باهوش به من دادي. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی درسا
30 بهمن 90 1:01
یه نظر گذاشتم نمیدونم ثبت شد یانه . اما اشکال نداره خواستم به عرضتون برسونم با افتخار لینکتون کردم . دوباره بهتون سر میزنم . دوستتون دارم .
مامان رويين
30 بهمن 90 10:50
ماشاالله به اين پسر گل ماماني اسفند يادت نره با كمال ميل منم لينكتون ميكنم
مامان پریا
30 بهمن 90 15:56
سلام آرین کوچولوی دوست داشتنی خوبی گلم. چه پسر باهوشی خدا حفظت کنه . ممنون که به ما سر زدی باز هم پیش ما بیا.
مامانی درسا
1 اسفند 90 23:26
نی نی باهوش خاله . چطوز متطوری . حالت خوبه عزیزم . پست گذاشتی خبرم کن .