آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرين عزيز من

از پوشك گرفتن آرين

1390/11/1 9:56
نویسنده : مامان سميه
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم 

بالاخره بعد از كلي تحقيق در مورد اينكه چطور بايد از پوشك بگيرمت تصميم گرفتم تا اين كار رو  به صورت  جدي شروع كنم ... چند باري سعي كردم ولي تو آمادگي نداشتي و منم بي خيالش شدم ... اينبار احساس ميكردم آماده اي مامان جون

26 دي ماه صبح كه از خواب بلند شدي گفتم مامان جون قراره امروز يه اتفاق جديد بيافته و پسرم ميخواد عين آدم بزرگا بره دستشويي و كارش رو بكنه.....بگذريم كه چند بار جيش كردي روي فرش ... مهمتر از اون اينه كه بالاخره ياد گرفتي دستشويي تو بگي و من خيلي خوشحالم از اينكه ديگه پسرم بزرگ شده مرد شده آقا شده خلاصه كه كلي كيف ميكنم. اا 

البته خيلي تو دستشويي بازيگوشي ميكني درست نميشيني .. مدام شلنگ آب رو برميداري و كاشي ها رو آبپاشي ميكني خلاصه كه خيلي شيطوني ميكني.اما بدون كه مامان از ته دلش دوستت داره شايد بعضي وقتا تلخ بشم و دعوات كنم اما ميخوام بدني كه تو همه وجود مني پسر خوبم.

خدايا ازت ممنونم كه كمكم كردي تا بتونم پسرم رو از پوشك بگيرم...ارين يك روزه خيلي خوب ياد گرفت و من از تو بي نهايت سپاسگذارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرياناز
3 بهمن 90 17:16
خیلی خوبه عزیزم دیگه واسه خودت مردی شدی خاله

آره خاله جون مرد شدم ديگه