آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرين عزيز من

تولدت مبارك

1390/10/25 16:24
نویسنده : مامان سميه
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان تولدت مبارك 

 

آرينآرين

مامان به قربونت عزيزم الهي كه صدسال زنده باشي و در پناه خدا زندگي كني .. دوستت دارم عزيزدلم...تنها بهونه زندگي من ..عمرم..نفسم عاشقانه دوستت دارم 

آرين 

آرين جان

وجود تو تنها هديه گرانبهايي بود كه خداوند من را لايق آن دانست

و هديه من به تو نازنين قلب عاشقي است كه فقط براي تو ميتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و بلند ميگم تولد تولد تولدت مبارك  تولد تولد تولدت مبارك                                آرين  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هامان
25 دی 90 19:35
آرین جونم تولدت مبارک


ممنون از لطفتون خاله جون

مامان زهره
26 دی 90 9:13
سلام. مامان خانومی انشاء الله گل پسرمون را در لباس دامادی ببینی!

سلام...قربونت عزيزم