آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرين عزيز من

علاقه به كتاب

1390/11/1 10:36
نویسنده : مامان سميه
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم 

مدتيه كه مدام ميخواي كتاب بخوني با همون لهجه بامزت ميگي مامان "كيتاب " بده.. بعدشم من برات ميخونم و تو هم براي من و براي عروسكتهات ميخوني.

اميدوارم هميشه همينطور كتاب خون باشي عزيزم چون كتاب بهترين دوست انسانه.. و ما مي تونيم كلي چيزاي خوب ازش ياد بگيريم.

خدايا علم.. حكمت و دانشت رو به پسرم عطا كن تا بوسيله اون تو رو بهتر بشناسه و در راه رضاي تو قدم برداره آمين.

با بابا رفته بوديم بيرون كه تو وقتي نشستي رو صندليت يه كاغذ برداشتي و شروع كردي به خوندنش.. اونقدر بامزه شده بودي كه نگو .. اينم عكسهاش

ا

الهي قربون كتاب خوندنت برم من

ا

ا

اينجا هم بعد از كلي خوندن غش كردي مامان جون.فداي اون خوابيدنت بشم من عزيزم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرياناز
3 بهمن 90 17:18
چند تا بوس آبدار واسه قیافه خوشملت موقع مطالعه

ممنون سميه جون.. آرياناز رو ببوس

مامانی درسا
5 بهمن 90 3:00
آرینی دانشمندی هستی برای خودت . مامانش ممنون به درسایم سر زدی . دوستتون دارم .

خواهش ميكنم گلم

هستی
6 بهمن 90 18:06
هزار ماشاله به روی ماهت عسل خاله

ممنون هستي جون