آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرين عزيز من

كرمانشاه گردي

1391/2/17 15:03
نویسنده : مامان سميه
961 بازدید
اشتراک گذاری

اينجا طاقبستانه و من اسب سوار شدم.... كمي ميترسيدم كه به كمك بابا ترسم ريخت..

ارين

 

 

اينجا هم پارك طاقبستان هست و من دارم اله كلنگ سوار ميشم... جاتون خالي خيلي خوب بود.

ارين

 

اينجا سراب قنبر هست خيلي خوش گذشت... اين گلا رو براي مامانم چيدم مامان هم منو اينطوري كرد..

ارين

 

اينجا هم با دوستاي ماماني رفتيم بيرون.... من كلي بازي كردم و دوست پيدا كردم

ارين

روانسر

روانسر.......بدون شرح!

ر

بدون شرح!! 

ارين

من وپارسا پسر خاله سميرا......اينجا روانسره و ما كلي خاك بازي كرديم.

ارين

خوب حالا از كجا شروع كنمممم؟

ر

بدون شرح!

ارين

اينجا سراب صحنه است.... و من چون عاشق ماشينم دارم ماشين بازي ميكنم

ارين

مامان مراقب باش نيوفتم.......اخه روي يه سنگ نشستم فقط.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

لیلا (مامان آروین )
19 اردیبهشت 91 0:21
ای جانم چه پسر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه وبلاگشم خیلی قشنگه دست مامان گلش درد نکنه

ممنون عزيزم.....
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 2:25
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



ممنونمژگان جون روز شما هم مبارك

فرزانه
24 اردیبهشت 91 8:46
چه عکسهای زیبایی گرفتی آرین جون

دلمون برات تنگ میشه حسابیییییییییییی



ما هم همينطور فرزانه جون

مامانی درسا
2 خرداد 91 7:54
همیشه به سفر دوست من عجب مناظری ...... انشاالله همیشه خوش باشین ......