آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرين عزيز من

شيطنت گل پسر

1390/11/8 16:26
نویسنده : مامان سميه
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر مامان

ديشب داشتي با موبايل مامان بازي ميكردي كه گوشي من رو خراب كرديگریه

بعدش اوردي ميگي مامان خلاب شد...

نفهميدم چطور كنديش!!!!!! 

ا

حالا من چيكار كنم با اين گوشي؟

با پسر شيطونم چه كنم؟

بابا گوشيم رو درست كرد .... الهي من قربون پسر شيطونم برم وسايل خونه از دست شيطنت هاي شما ديگه در امان نيستنچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

لیلا (مامان آروین )
14 بهمن 90 14:17
ای جانم الهی که من قربون این پسر شیطون ناز برم
مامان علي خوشتيپ
15 بهمن 90 0:54
چه پسر بلايي علي هم دوگوشي از من و باباش خراب كرده تا حالا
زهره مامان آریان جون
16 بهمن 90 16:42
با شیطونی شون هیچ کاری نمیشه کرد.فقط باید بسوزیم و بسازیم