آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

آرين عزيز من

فرهنگ لغات آرين

1390/7/11 13:18
نویسنده : مامان سميه
330 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان سلام 

آرين

قربونت برم من با اون ژستت ماماني..قلب

اين كلمه ها رو تازگيها با  اون زبون شيرينت ميگي.. اون لحظه دلم ميخواد از ذوق فقط ببوسمت..ماچ

اسب(اس)                داداش(دادا)

خاله(آله)                 دايي(داي)

پارسا (پادا )             گربه (پيش)    

داغ( دا)                   سگ(هاپ)

بيسكويت(بيسكو)        گوسفند(بع بع)

بستني (بس)            گل(دول)

غذا( به به )                شير(ايش)

کبری (دوبا)                آرين(آنيين)

حمزه(هم)

آرمین (امین)

دوغ (دو) و...

الهی فدات بشم من.. دوست دارم زودتر کامل حرف بزنی بعد با هم بشینیم و یه عالمه حرف بزنیم و چای بخوریم .. دوست دارم تا بی نهایت عزیز دلم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرياناز
11 مهر 90 12:41
گل پسمل نازي داري خدا حفظش کنه.دختر کوچولي من هم الان تو بغلم نشسته برا عکسهاي آرين ذوق ميکنه.خوشحال ميشم به ما هم سر بزني
مامان آرياناز
11 مهر 90 17:36
سلام ممنون از اينکه به ما سر زديداين آُدرس سايت قالب وبلاگ منه http://pichak.net/
مامان اراد
11 مهر 90 19:25
میشه تصور کرد چقدر شیرین شدی عزیرم
مامانی هلنا
16 مهر 90 16:55
سلام عزیزم روز جهانی کودک رو به آرین عزیز تبریک می گم.
مامان ایلیا
20 مهر 90 22:34
سمیه جان ببخش که نتونستم برای تموم پست های وب آرین جون نظر بذارم.این روزا سرم یکم شلوغه.حتما سر فرصت همه رو می خونم.آرین عزیز را ببوسید.