آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

آرين عزيز من

سراب صحنه

1390/7/9 18:21
نویسنده : مامان سميه
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولوي من

شنبه با بابايي و همكارش رفتيم سراب صحنه خيلي خوش گذشت.. اولين باري بود كه ميرفتيم كلي شما اونجا بازي كردي.. ولي هر كاري كرديم نذاشتي يه عكس خوب ازت بگيريم وقتي متوجه دوربين ميشي نميذاري عكس بگيريم.. بس كه وروجكي

آرين

اين عكس رو بابايي گرفته..بابايي ممنون از تمام محبت هات از اينكه با وجود خستگي هاي زيادت بازم براي ما وقت ميذاري ممنون.. با همه وجودم دوستون دارم عزيزاي من

آرين

اينجا آرين داره دنبال سنگ ميگرده كه برداره و بندازه تو آب بعدش بلند بگه هولا.. الهي فداي يه دونه پسرم بشم من..وروجك مامان

آرين

اينجا با مصيبت زياد اين عكس و گرفتيم آخرشم اونطور كه بايد نشد .. قند عسلم دوستت دارم تا بينهايت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mamani helena
4 مهر 90 16:35
salam azize khale mosaferat khosh gozasht.taze aksetam kheili naze.