آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

آرين عزيز من

آرين و اسب سواري

1390/7/4 14:37
نویسنده : مامان سميه
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان 

الهي فداي پسر خوشگلم بشم... با بابا رفته بوديم طاقبستان.. 2 تا اسب خوشگل اونجا بودن و وقتي تو اونا رو ديدي از خوشحالي پر در اوردي بلند گفتي ( اس) يعني اسب لبخند 

بعدشم بابايي سوارت كرد و يه دوري زديد .. كلي ذوق كردي مامان جونم.

آرين عزيز من

مي بيني چقدر ناز نشستي.. آرزو ميكنم كه زودتر بزرگ بشي و خودت تنهايي بخواي اسب سواري كني.. اه.. نميدونم اون روز و ميبينم يا نه ...دلم ميخواد ذره ذره قد كشيدنت رو ببينم تا اينكه مردي بشي براي خودت..خدايا كمكم كن تا اين روزا رو ببينم... آرين دوست داشتني من با همه وجودم دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان اراد
6 مهر 90 16:26
چشات خیلی قشنگه ...میدونستی یا نه؟
مامان زهره
25 دی 90 14:06
سلام. آرین جون محمد سپهر هم عاشق اسبه. اگه به وبش سر بزنی. می بینی!