آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرين عزيز من

تولد بابايي

1390/9/24 14:31
نویسنده : مامان سميه
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر من 

امروز 29 بهار زندگي بابايي هست و ما ديشب براش جشن تولد گرفتيم. چون بابا ژله خيلي دوست داره براش ژله سورپرايز رو براي اولين بار درست كردم زياد بد نشده بود و بابا كلي ذوق كرد.

آرين 

آرين جونم ... بابايي بهترين مرد روي زمينه .. براي اينكه تو بهتر زندگي كني و در آينده موفق باشي خيلي زحمت ميكشه ...اميدوارم هميشه قدر بابا رو بدوني پسر گلم و تو هم مثل اون يه روز بهترين آدم دنيا بشي و من هم ميشم خوشبخت ترين مامان دنيا.  

همسرم.. يكتا مرد روي زمين...چه لطيف است حس آغاز دوباره و رسيدن به لحظه زيباي آغاز تنفس و چه شيرين است امروز كه وجود مهربانت آغاز زيستن را در آغوش گيتي تجربه ميكند...قشنگترين صدا برايم صداي قلب توست ...با شكوه  ترين روز برايم تمام روزهايي است كه در كنار تو هستم و زيباترين لحظه برايم لحظه ميلاد توست.

آرين من اين دومين سالي بود كه تو عزيز دلم تولد بابا پيشمون بودي.البته امسال خيلي شيطوني ميكردي  و با اون لحن زيباي كودكانت همش ميگفتي (تبلد باباس) ...الهي قربونت برم من مامان كه با اومدنت شادي و شيريني وصف ناشدني به زندگيمون اوردي.عزيز دلم بي نهايت دوستت دارم.

آرين

آرين

اينم آرين من كه داره كادوي بابا رو باز ميكنه ..همش ميگفتي (باژ باژ) قربونت برم من ماماني.دوستت دارم شيريني من.

خدايا شكرت به خاطر همه نعمت هايي كه بهم دادي...ما رو براي هم نگه دار...آمين 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 14:34
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
maman shahyar
24 آذر 90 17:03
سلام عزیزم.ممنون از لطفت.منم لینک میکنم شمارو.امیدوارم دوستای خوبی باشیم.در ضمن آرین جون رو ببوس از طرف من چون خیلی نازه...
لیلا (مامان آروین )
25 آذر 90 8:01
نازی چه پسر نازی ان شا اله که 120 سال زیر سایه پدر و مادرش زندگی کنه
مامی کیانا
27 آذر 90 10:38
اولش دست مامان هنرمند درد نکنه گل کاشتی به به دهنمون آب افتاد بعدش تولد بابایی هم مبارک ایشالا 120 سال زیر سایه ش زندگی شاد و خوشی داشته باشید از اینکه به ما هم سر زدید ممنون آروین جون رو هم ببوسید
مامی حنانه
27 آذر 90 10:40
راستی شمارش معکوس برای آغاز دومین بهار زندگی آرین جون هم باید شروع کنی ایشالا دامادش کنی ای جوووونم
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:41
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
عموروحاني
21 بهمن 90 20:58
عيدتون مبارك.ايام به كام .