آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

آرين عزيز من

با من بمان خدا

1390/9/1 16:12
نویسنده : مامان سميه
272 بازدید
اشتراک گذاری

تو هستي در تار و پود لحظاتم ....

خدايا! .... درياب حال مرا كه از وصف حالم عاجزم و خسته...

درياب مرا! اين بنده سراسر بغض و حسرت را...

صبر! صبر را به من هديه كن!

خدايا! بگذار دست يابم به هرآنچه كه دلم با او آرام ميگيرد... و مگذار! تو را قسم به خداييت مگذار گناه كنم..

خدايا !مواظبم باش.. مواظب اين روح بي قرار و تنهايم باش..

خداي مهربانم! عاشقم برتو و هر آنچه كه به من هديه ميكني.. 

بهترين ها را به قلب بي قرار و تنهايم هديه كن.. اي قدرتمند بي نهايت كريم.

دوستت دارم اي مهربان...تو را سپاس براي همه رحمت هايت..

با من بمان خدا... با من كه تنها تو نگه دار مني ! به تو و محبت و مهر و هدايتت نيازي مبرم وعميق دارم.

                                                                                                                           آمين

اين روزا خيلي دلم گرفته مامان ... احساس عجيبي دارم ..دلم ميخواد به خدا نزديكتر بشم و بيشتر بشناسمش.. خيلي ازش دور افتادم... كاش ميشد باهم حرف بزنيم ..دوستت دارم پسر گلم.بغل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله پپو
3 آذر 90 11:58
سلام سمیه جون. این مدت که نبودی خیلی نگرونت بودم. حال آرین چطوره؟ بهتر شده؟؟؟؟؟؟؟ توروخدا مواظب خودتون باشین. فدات.
mamani helena
3 آذر 90 22:42
salam azizam manam hamin heso daram ke daram az khoda dor misham