آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

آرين عزيز من

اولين سينما

1391/6/12 12:06
نویسنده : مامان سميه
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.چند روزه پيش با هم رفتيم آتليه كه عكس بندازيم ازت....طبقه بالاي آتليه سينما بود و بزرگ تبليغ فيلم كلاه قرمزي رو كرده بود. بعد از اينكه كارمون تموم شد به خواست شما پسر گلم رفتيم سينما. راستش من اولش خيلي موافق نبودم چون فكر ميكردم اذيت ميكني ولي وقتي ذوقت رو براي رفتن ديدم دلم نيومد بگم نه.قلب

خلاصه رفتيم سينما خيلي خوش گذشت فيلم جالبي بود و شما هم كلي ذوق كردي. البته كمي آخراي فيلم خسته شدي و ميگفتي بريم.. بلند شده بودي و تو سالن راه ميرفتي و كلي شيطنت كردي ولي در كل  زياد اذيت نكردي و ما بالاخره بعد از 2 سال و نيم رفتيم سينما!!خنده

تو اين مدت به خاطر شما و اينكه كوچيك بودي و حوصلت سر ميرفت نرفتيم سينما. حالا ديگه پسرم بزرگ شده و تحملش هم بيشتر...قربونت برم عزيزم كه همه زندگيه من و بابايي ...دوستت دارم آرين من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)