آرينآرين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

آرين عزيز من

اولين پست سال نو

1391/1/29 15:58
نویسنده : مامان سميه
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم 

ببخش مامان رو كه اينقدر دير دارم وبت رو اپ ميكنم ... تا 14 فروردين كه كرج بوديم خونه مادر جون بعدشم كه نتمون قطع بود و نميتونستم بيام... خلاصه سال نو تا اينجاش كه خوب بوده برامون اميدوارم تا اخر هم همينطور باشه... 

كلي تو عيد شيطنت كردي و آجيل و شكلات خوردي و عيدي گرفتي. يگر من ميتونه ديگه جمله هاي كوتاه رو بگه " مامان ناهال ميخوام" و....پسر نازم يك سال بزرگتر شده و من خوشحال از اينكه داري جلوم قد ميكشي و بزرگ ميشي دوستت دارم عزيز مادر. 

يه سري عكس از سال جديد داري كه برات ميذارم 

ارين

اينجا چند روز قبل از سال تحويله كه بابا محمد برده بود شمارو آرايشگاه و موهات رو كوتاه كرده بود ... الانم داري ميري حموم كه خوشگل بشي ... قربونت بره مامان

ارين

پسرم اينجا از حموم دراومده ....قربون صورت خيست برم مامان

ارين

اين عكس رو تو آوج گرفتم موقعي كه ميرفتيم كرج...29 اسفند 90 هست... ميبيني چه برفي اومده بود!!  تمام جاده پر از برف بود خيلي زيبا بود .

ارين

اينم پسر من كه داره با خرسي محبوبش بازي ميكنه تو راه همدان اين عكس رو گرفتم مامان... اونقدر قشنگ با خرسي بازي ميكردي و باهاش حرف ميزدي كه نگو..."خلسي بيدال شو برف ببين" الهي فداي  اون حرف زدنت بره مادر.

ارين

اين هم اولين عكس بعد از سال جديده 

ارين

اينجا هم 13  بدره روزي كه به اون روز طبيعت ميگن و همه ميرن بيرون و كلي در طبيعت خوش ميگذرونن.

اين بود خلاصه اي از آغاز سال نو 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

mami neda
29 فروردین 91 21:28
سلام عزیزه خالهههههههههه کجا بودی دلم تنگت بود.. عیدت مبارک عزیزم تعطیلات خوش گذشت؟ وای موهاشووووووووو ای جونم خوشگل تر شدی جوجو مبارکههههه دوستت دارم جیگرمممممممممممم

لطف داري ندا جون... گل پسرات رو ببوس...منم دوشتون دارم

مامان ایلیا
30 فروردین 91 1:43
همیشه به مسافرت عزیز خاله.قربونت برم که اینقدر ناز خرستو بغل کردی.هزار ماشاالله.
سمیه جان چه عکس قشنگی از برف گرفتید.سال خوب و سرشار از شادی و سلامتی را پیش رو داشته باشید.ارین جان را ببوسید.

ممنون از لطفتون عزيزم...شما هم ايليا نازي رو ببوس

لی لی (مامی پارسا و پانیسا)
1 اردیبهشت 91 19:45
اییییییییییییییییی جونم واسه این شازده پسر
راستی سمیه جون من وبلاگ ارین جونو لینک کردم..وبلاگ پارسا و پانیسا رو بلینک...میسی

چشم لي لي جونم